Evenimente Corporate

Evenimente corporate

Evenimentele corpoarate  au principalul rol de a-i scoate pe oameni din mediul în care își desfășoară activitatea zi de zi pentru a crea relații interpersonale care vor ajuta la coeziunea echipei și la atingerea obiectivelor de business.

Evenimentele corporate pot fi de tip intern sau pot fi evenimente în care există și invitați din afara companiei organizatoare.

La Domeniul Manasia puteți să organizați următoarele tipuri de evenimente corporate: Seminarii, Conferințe, Sesiuni de lucru sau întâlniri de afaceri cu clienții, Expoziții, Lansări de produs, Ședințe de vânzări sau de marketing, Teambuildinguri sau Petreceri de companie.

evenimente corporate conac

Domeniul Manasia – Locație premium pentru evenimente corporate

Domeniul Manasia este un loc total diferit de toate locațiile existente pe piață.

Aici, atât angajații dumneavoastră cât și invitații se pot simți excelent. Conacul pe care vi-l punem la dispoziție pentru organizarea evenimentului este un obiectiv istoric de importanță națională, renovat în cele mai mici detalii.

Veți putea aprecia spațiile generoase, lumina naturală, vitraliile, alegerea texturilor, mobilierul sau colecția de tablouri din conac. Toate tablourile sunt lucrări originale de valoare pe care de obicei le puteți vedea doar în muzee.

Crama Conacului este unică în România și, probabil, cea mai mare cramă aflată sub o proprietate. Capacitatea ei de depozitare este de peste 1 milion de litri. Vinurile pe care le puteți degusta aici sunt printre cele mai bune selecții românești sau internaționale.

Numărul de participanți la eveniment – între 6 și 300 de invitați

Evenimentele corporate organizate la conac au un număr de participanți cuprins între 6 și 300 de persoane.

Alegerea spațiului în care se va desfășura evenimentul corporate se va face în funcție de perioada în care organizați evenimentul și numărul de participanți la eveniment.

Evenimentele de până în 120 de participanți se pot desfășura în conac.

Dacă numărul de participanți este mai mare de 120 de persoane, atunci puteți opta pentru organizarea unui eveniment exterior, unde vă puteți folosi de parc și de pavilionul de vară.

Evenimente corporate – Condiții tehnice pentru o organizare reușită

Conacul are toate dotările tehnice necesare desfășurării în bune condiții a evenimentului dumneavoastră: sonorizare, proiectoare, microfoane, pupitru vorbitori, sistem audio-video complet, foto și filmări (inclusiv cu drona).

Coffee Bar pe tot parcursul evenimentului

Pe toată durata evenimentului vi se asigură coffe bar cu cafea, ceaiuri, apă, sucuri, iar la cerere patiserie și fructe.

Dejun sau Bufet

În funcție de numărul de participanți puteți opta pentru bufet sau un dejun personalizat, realizat de chefii noștri. Gătim fabulos, cu ingrediente din grădina conacului și delicatese pe care le puteți servi în foarte puține restaurante.

Ne place să ne mândrim cu bucătăria noastră: preparate clasice internaționale, preparate tradiționale reinterpretate, feluri originale, întotdeauna gustoase.

Deserturile vă vor depăși așteptările.

Logistică și transport

Pentru a asigura reușita evenimentului dumneavoastră, ne putem ocupa inclusiv de transportul invitaților care nu au mașini sau nu conduc.

Pentru participanții la eveniment care vin cu mașinile proprii asigurăm parcarea și paza mașinilor pe toată durata evenimentului, iar la cerere oferim Valet parking.

Invitați străini la eveniment

Dacă aveți invitați străini la eveniment ne putem ocupa de angajarea translatorilor, traduceri simultane în cască și de întregul suport tehnic necesar organizării.

Activități de relaxare pe durata evenimentului

În funcție de tematica evenimentului puteți opta și pentru:

  • Degustare de vinuri cu somelier
  • Concert de muzică populară / tradiționala sau ușoară
  • D. J.
  • Tur ghidat al conacului
  • Picnic în parc
  • Activități sportive în parc
  • Coborâre cu caiacul pe Ialomița
  • Speakeri motivaționali, MC;
  • Personalități.

Evenimente corporate – bugete

Politica noastră este de a ne adapta bugetului clientului. Prin urmare este indicat să ne comunicați bugetul astfel încât să găsim cea mai bună variantă pentru dumneavoastră.